Klantenservice & Contact

  • Goed om te weten over ons verkoopproces


    VERKOOP VANAF 18+
    Uiteraard verkopen wij geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar. Bij het bestellen van een alcoholhoudende drank vragen wij om jouw 18+ bevestiging. De bezorger van PostNL is er aan gehouden om bij bezorging te controleren op 18+.

    BESTELLEN
    Zoek je een lekker en persoonlijk cadeau? Ga dan eerst naar onze productcatalogus en selecteer een (alcoholvrije) drank van je keuze!
    Kies daarna het aantal flessen dat je cadeau wilt doen in het menuutje rechts van de afbeelding van de fles.
    Als je daarna op ‘Boodschap toevoegen’ klikt kun je jouw persoonlijke tekst in 3 regels intypen en 1 van de 6 lettertypen kiezen.
    Klik op de groene knop ‘Bestel’ links onderin het scherm en na enkele seconden zie je jouw winkelmand.
    In de winkelmand kun je kiezen voor ‘Verder winkelen’ en als je dat kiest, ga je weer naar de Homepage.
    Als je in de winkelmand op ‘Afrekenen’ klikt zie je de in het volgende scherm informatie over het product, jouw persoonlijke tekst en de prijs. Hier kun je eventueel ook jouw waardebon toepassen.
    Wil je jouw bestelling afronden? Ga dan naar ‘Doorgaan naar afrekenen’ rechts onder in je scherm.
    Je komt dan op de pagina waar je jouw naam, adres en woonplaats kunt invullen. Alle vakjes met het rode sterretje zijn verplicht. Die gegevens hebben wij nodig voor een juiste facturatie. Als ons iets niet duidelijk zou zijn aan je bestelling, dan nemen we contact met je op via e-mail of telefoon.
    Het vinkje voor het ontvangen van onze Nieuwsbrief staat al aan. Als je geen Nieuwsbrief van Gifts and Drinks wilt ontvangen kun je het vinkje hier uitzetten.

    BEZORGEN
    Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, kun je in het volgende scherm aangeven of je de bestelling wilt ontvangen op jouw eigen adres of dat van iemand anders.
    Als je kiest voor het adres van iemand anders, dan zijn weer de vakjes met het rode sterretje verplicht. Wij gebruiken die gegevens voor een juiste bezorging.
    Onze standaard werkwijze is dat als je vandaag – op een werkdag – bestelt wij jouw pakketje de dag erna meegeven aan PostNL. Zij bezorgen dan in 9 van de 10 gevallen op de dag erna. Dus: op maandag besteld is op woensdag of donderdag bezorgd.
    In dit scherm kun je ook kiezen voor een bezorgdatum. Wij zorgen er dan voor dat PostNL jouw cadeau op die datum aflevert.
    LET OP! PostNL mag alleen bezorgen aan jouw ontvanger en zij of hij moet zich voor 18+ kunnen legitimeren en een handtekening zetten voor ontvangst.

    BETALEN
    Tot slot kun je in onze webshop betalen met creditcard, iDeal en PayPal.
    Na betaling ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van je bestelling en de factuur.
    Ons betalingsverkeer loopt via de online betaaldienst Mollie en dat geeft jou en ons de zekerheid dat de betaling goed en veilig wordt verwerkt.

    RUILEN EN RETOURNEREN
    De (alcoholvrije) dranken die wij verkopen zijn natuurproducten. Hoewel wij er natuurlijk scherp op toezien dat onze producten in goede conditie worden verzonden, kan het gebeuren dat een fles wijn ‘kurk’ heeft of dat een fles kapot is gegaan tijdens vervoer.
    In de situatie dat ons product niet voldoet om kwaliteitsredenen of breuk, vervangen wij uiteraard kosteloos de fles. Indien er breuk is ontstaan waarbij ook de gepersonaliseerde wijnkist is beschadigd, vervangen wij deze kosteloos.
    Wanneer de ontvanger het product zou willen ruilen voor een andere fles, bijvoorbeeld een witte in plaats van een rode wijn, dan kan dit binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen gemeld worden. In overleg met de ontvanger kiezen wij dan voor een vervangende wijn in dezelfde prijscategorie. De ontvanger dient dan zelf de kosten voor het retour zenden en het toesturen van de nieuwe fles te dragen.
    Als ‘betaler’ of ‘ontvanger’ binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen wil afzien van het cadeau, dan restitueren wij na terugzending alleen de waarde van de fles.
    Contactgegevens voor RUILEN en RETOURNEREN: hello@giftsanddrinks.nl

    KLACHTENPROCEDURE
    Als je een klacht hebt over de kwaliteit van een door ons geleverd product of er is iets misgegaan in de levering, bel ons dan even. Uiteraard lossen wij het ongemak dan snel en naar tevredenheid op. Als het zo zou zijn dat je na onze oplossing toch niet tevreden bent en je weet zeker dat wij er samen niet uitkomen, dan is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Maar, laten we ervan uitgaan dat het zover niet zal komen!

    DE ONDERNEMERS
    VOF Gifts and Drinks:
    Vertegenwoordigd door: Ramon Kooij, LockUp BV
    Vertegenwoordigd door: Danny Hooijberg, Drankenhandel Hooijberg BV
    KvK-nummer: 82688427
    Btw-identificatienummer: NL862567221B01

    VERGUNNING
    VOF Gifts and Drinks maakt gebruik van de Slijtersvergunning van Wijnhuis Bodde, handelsnaam van Drankenhandel Hooijberg B.V.
    De Slijtersvergunning van Wijnhuis Bodde is afgegeven door de Gemeente Bloemendaal op 1 juli 2017.

    VESTIGING EN BEZOEKADRES
    Zwarteweg 30
    2121 BC BENNEBROEK
    Telefoonnummer: 023-5846227
    e-mail: hello@giftsanddrinks.nl

    BEREIKBAARHEID VAN DE WINKEL
    Van dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
    op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur

    BEREIKBAARHEID ONLINE
    dagelijks via email hello@giftsanddrinks.nl met een reactietijd doorgaans binnen 2 werkdagen.